Klantendienst


Hoe verander of verwijder ik mijn order?

Uw order kan enkel gecancelled worden totdat het verwerkt is door ons magazijn. Daarna kan het enkel nog geretourneerd worden van zodra het geleverd is.
Van zodra de goederen in originele staat en verpakking terug bij ons toekomen, voeren wij een volledige terugbetaling uit.

Helaas kunnen wij uw order niet aanpasses van zodra het geplaatst is. Wanneer dit nog niet door ons magazijn verwerkt is kunnen we wel een volledige terugbetaling uitvoeren, zodat u een nieuwe bestelling kan plaatsen met de correcte items.


Mijn bestelling is vermist, beschadigd of onvolledig

Als je bestelling niet toekomt, gelieve dan eerst de mail na te kijken met het trackingnummer in die kreeg bij het versturen van het pakket.

Alle orders worden verstuurd via Bpost en kunnen met behulp van de trackingcode gevolgd worden op hun website.
Bij verdere vragen, gelieve contact op te nemen met store@filofax.be. Zendingen binnen België worden eerstdaags na verzending geleverd. Levering in buurlanden duren twee werkdagen.
Zendingen naar alle andere Europese landen nemen tot 5 werkdagen in beslag. Alles wat naar niet-EU-landen verstuurd wordt heeft een zendtijd van vijf tot tien werkdagen.

Als uw order beschadigd toekomt, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst voor een retourticket.

Wanneer een order onvolledig toekomt, gelieve contact op te nemen met store@filofax.be waar ze je vast kunnen verderhelpen.


Hoe maak ik kans op gratis verzending?

Orders van 50€ of meer hebben recht op gratis verzending. Alle orders worden verstuurd via Bpost. Zendingen zijn op hun website te traceren via de code in de mail van de verzendbevestiging


Waar is mijn pakje?

Alle orders worden verstuurd via Bpost en kunnen met behulp van de trackingcode gevolgd worden op hun website. Zendingen binnen België worden eerstdaags na verzending geleverd. Levering in buurlanden duren twee werkdagen.
Zendingen naar alle andere Europese landen nemen tot 5 werkdagen in beslag. Alles wat naar niet-EU-landen verstuurd wordt heeft een zendtijd van vijf tot tien werkdagen.
Als uw bestelling na deze termijn nog niet toegekomen is, gelieve dan contact op te nemen met onze klantendienst store@filofax.be


Hoe ruil ik mijn bestelling

Omruilingen worden enkel toegestaan bij verkeerd geleverde producten. Gelieve store@filofax.be te contacteren binnen de 7 dagen na ontvangst wanneer de levering verkeerde producten bevat.

Wanneer u een verkeerd product besteld heeft dient dit, na contact met de klantendienst, op eigen kosten teruggestuurd worden. Terugbetaling wordt gedaan na ontvangst.


Hoe stuur ik mijn order terug?

Bij Filofax willen we het retourneren van producten zo simpel mogelijk houden. Indien u niet tevreden bent van een product kunt u dit gratis terug sturen in de originele verpakking en binnen de 28 dagen na ontvangst.

Cotnacteer de klantendienst om uw gratis retourlabel aan te vragen. We vragen u wel de goederen zo secuur mogelijk in te pakken om mogelijke schade tijden transport te vermijden.

Voor alle verkeerd geleverde of beschadigde producten willen we u vragen een retourtermijn van 7 dagen in acht te houden.

We vragen u een bewijs van verzending bij te houden voor eventueel verlies van pakket. Van zodra de goederen opnieuw in ons magazijn toekomen wordt een terugbetaling in gang gezet. Het bedrag wordt terug naar u overgemaakt via dezelfde weg waarop het geld ons bereikt heeft. Graag vragen wij een overschrijvingstermijn van 3 dagen in het achterhoofd te houden.

Meer info over het retourbeleid vindt u hier: Zero-hassle Returns


Hoe krijg ik een terugbetaling?

Wanneer alle voorwaarden voldaan zijn voor een terugbetaling, zal het geld terug naar u overgemaakt worden via dezelfde weg waarop wij het van u ontvangen hebben. Gelieve wel rekening te houden met een overschrijvingstermijn van 3 werkdagen. Indien u daarna nog steeds niks hebt ontvangen kan u altijd contact opnemen met onze klantendienststore@filofax.be


Internationaal retourbeleid

Items die in het buitenland geleverd worden, volgen hetzelfde retourbeleid als binnenlandse zendingen: gelieve contact op te nemen met onze klantendienst. Indien een fout in de zending geslopen is door ons toedoen, wordt u een gratis retourlabel doorgestuurd via mail. We vragen u verzendgegevens bij te houden voor het geval van verloren zending. Indien de fout in levering door toedoen van de klant veroorzaakt is, zal het foutieve item op eigen kosten teruggestuurd moeten worden. Voor meer info, wendt u tot de klantendienst.