FAQ

A. Om uw shopervaring zo simpel mogelijk te houden, hebben we ons retourbeleid ook eenoudig gemaakt.
Wanneer u niet gelukkig bent met het gekochte product, kunt u het binnen de 28 dage na verzending terugsturen naar ons op eigen initiatief, in originele staat en verpakking. Gelieve voor meer info contact op te nemen met store@filofax.be.
Beschadigde of ontbrekende goederen worden op onze kosten nagestuurd; verkeerdelijk bestelde producten hebben geen retourrecht.
Voor meer info verwijzen we u door naar onze pagina met alle verzendinfo.

A. Deskfax organisers zijn niet meer te verkrijgen. Vullingen worden voorlopig wel nog geproduceerd en verkocht.

A. De eerste twee cijfers van de code op onze agendavullingen verzwijzen naar het jaar. Bijvoorbeeld de Personal horizontale jaarplanner van 2017 heeft de code 17-68401. Diezelfde planner voor 2018 krijgt dan het nummer 18-68401

A. Filofax.be is een voor retail bedoeld platform. Elke klant met een BTW-nummer moet zijn locale distributeur contacteren voor verdere services

A. Nee, die service wordt niet meer uitgevoerd.

A. Neen, Pol en Jessy kunnen hun Filofax laten leveren op adres van het Melkhuisje.